Podstawowym narzędziem dla jednostek administracji publicznej jest system elektronicznego obiegu dokumentów. Dostarczane przez nas narzędzia są na bieżąco dostosowywane do wymogów formalnych, które określają odpowiednie ustawy.
Z LOGITO podniesiesz efektywność pracy i usprawnisz obsługę petentów. Z naszego rozwiązania zadowoleni są między innymi: WUP w Krakowie, Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski oraz Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu. Wykorzystaj w pełni potencjał cyfryzacji i automatyzacji procesów dla bezpieczeństwa i łatwiejszej obsługi spraw.
W przypadku zwykłych dokumentów wykorzystywane są moduły pism przychodzących, wewnętrznych oraz wychodzących. Dokumenty księgowe są rejestrowane w module ewidencji faktur, z którym zintegrowane jest rozwiązanie do zarządzania planem budżetowym oraz wnioskami o wydatkowanie środków finansowych.
Liczne integracje z systemami informacji publicznej pozwalają na pełną integralność spraw realizowanych dla petentów i znacznie usprawniają ich procedowanie.
Jeśli na liście poniżej nie znajdziesz rozwiązania, które spełniłoby Twoje oczekiwania, napisz do nas. Opisz wyzwanie, z którym się zmagasz, a my dobierzemy rozwiązanie odpowiednie do potrzeb Twojej organizacji. Co więcej, na potrzeby LOGITO stale projektujemy nowe komponenty i moduły funkcjonalne. Jeśli zajdzie taka potrzeba – jesteśmy w stanie stworzyć dla Ciebie moduł dedykowany.
Wypracowanie odpowiedniego modelu zarządzania całą dokumentacją przychodzącą, stanowi niemały problem w wielu organizacjach. Może ucierpieć na tym komunikacja pomiędzy pracownikami, np. gdy informacja o danym wydarzeniu zostanie przekazana po wyznaczonym czasie. W niektórych przypadkach, niewiedza może doprowadzić do łamania nowych przepisów oraz mieć finansowe konsekwencje, nie tylko dla pojedynczej osoby, a dla całej organizacji.
Dlatego prowadzenie elektronicznej ewidencji pism przychodzących w systemie jest istotne. Pisma przychodzące to nie tylko korespondencja przychodząca pocztą tradycyjną, ale również pocztą e-mail. Ważne, aby informacje znajdujące się w piśmie trafiły do osób zainteresowanych, wówczas wprowadzamy je do elektronicznego obiegu korespondencji, gdzie zostaną przetworzone, a oryginały pism zeskanowane i dołączone do odpowiedniego rejestru.
Najważniejsze funkcje
- Elektroniczna ewidencja pism przychodzących
- Możliwość tworzenia m.in. rejestrów dla pism, dzienników podawczych, definiowania tematów, terminów załatwienia lub ciągu numeracji
- Wprowadzanie najważniejszych danych (numer pisma, data otrzymania pisma, petenta, termin załatwienia sprawy, tematu, RWA, dziennika podawczego) z umowy do formularzy w systemie w celu późniejszego przeszukiwania rejestru
- Wprowadzenie i weryfikacja kontrahenta w systemie GUS
- Delegowanie zadania do określonego pracownika w celu dekretacji
- Możliwość dodawania załączników i dołączenia pisma do sprawy w RWA
- Podgląd oryginału pisma we wbudowanym edytorze PDF (bez pobierania lub otwierania w zewnętrznym programie)
- Zaawansowana wyszukiwarka (sortowanie wyników za pomocą domyślnych lub zdefiniowanych filtrów)
- Pełny wgląd w historię obiegu pisma przychodzącego dla osób uprawnionych
- Możliwość przekazania, dekretacji lub cofnięcia dokumentu w obiegu (przekazanie do ostatniej osoby)
Najważniejsze korzyści
- Automatyczny odbiór pism przychodzących z poczty e-mail
- Logiczna organizacja dokumentów i intuicyjny sposób wyszukiwania ich w systemie
- Możliwość zaprojektowania każdego etapu obieg pism przychodzących
- Szybkie tempo rozdzielania i przekazywania pism przychodzących do osób zainteresowanych
- Cyfrowe przekazywanie do kolejnych osób w obiegu
- Zwiększenie efektywności pracowników dzięki przypomnieniom e-mail oraz powiadomieniom systemowym