PROCESY WEWNĘTRZNE

Uporządkuj codzienne zadania organizacyjne

Zapomnij o chaosie w dokumentacji firmowej i powtarzalnych procesach wewnętrznych, które zabierają Twoim pracownikom cenne godziny. LOGITO low-code weźmie to na siebie i pozwoli im zwiększyć efektywność działań i przyspieszy procesy decyzyjne.

Umów się na demo
procesy-wewn196153trzne-desktop.webp

 

Podstawowym narzędziem dla jednostek administracji publicznej jest system elektronicznego obiegu dokumentów. Dostarczane przez nas narzędzia są na bieżąco dostosowywane do wymogów formalnych, które określają odpowiednie ustawy.

Z LOGITO podniesiesz efektywność pracy i usprawnisz obsługę petentów. Z naszego rozwiązania zadowoleni są między innymi: WUP w Krakowie, Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski oraz Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu. Wykorzystaj w pełni potencjał cyfryzacji i automatyzacji procesów dla bezpieczeństwa i łatwiejszej obsługi spraw.

W przypadku zwykłych dokumentów wykorzystywane są moduły pism przychodzących, wewnętrznych oraz wychodzących. Dokumenty księgowe są rejestrowane w module ewidencji faktur, z którym zintegrowane jest rozwiązanie do zarządzania planem budżetowym oraz wnioskami o wydatkowanie środków finansowych.

Liczne integracje z systemami informacji publicznej pozwalają na pełną integralność spraw realizowanych dla petentów i znacznie usprawniają ich procedowanie.

Jeśli na liście poniżej nie znajdziesz rozwiązania, które spełniłoby Twoje oczekiwania, napisz do nas. Opisz wyzwanie, z którym się zmagasz, a my dobierzemy rozwiązanie odpowiednie do potrzeb Twojej organizacji. Co więcej, na potrzeby LOGITO stale projektujemy nowe komponenty i moduły funkcjonalne. Jeśli zajdzie taka potrzeba – jesteśmy w stanie stworzyć dla Ciebie moduł dedykowany.

 

  • Pisma przychodzące
  • Pisma wewnętrzne
  • Pisma wychodzące
  • Ewidencja faktur
  • Rejestr umów
  • Delegacje
  • Wnioski urlopowe
  • Baza wiedzy
Pisma przychodzące w module Obsługa korespondencji i spraw
 obsługa korespondencji przychodzącej

Wypracowanie odpowiedniego modelu zarządzania całą dokumentacją przychodzącą, stanowi niemały problem w wielu organizacjach. Może ucierpieć na tym komunikacja pomiędzy pracownikami, np. gdy informacja o danym wydarzeniu zostanie przekazana po wyznaczonym czasie. W niektórych przypadkach, niewiedza może doprowadzić do łamania nowych przepisów oraz mieć finansowe konsekwencje, nie tylko dla pojedynczej osoby, a dla całej organizacji.

Dlatego prowadzenie elektronicznej ewidencji pism przychodzących w systemie jest istotne. Pisma przychodzące to nie tylko korespondencja przychodząca pocztą tradycyjną, ale również pocztą e-mail. Ważne, aby informacje znajdujące się w piśmie trafiły do osób zainteresowanych, wówczas wprowadzamy je do elektronicznego obiegu korespondencji, gdzie zostaną przetworzone, a oryginały pism zeskanowane i dołączone do odpowiedniego rejestru.

 

Najważniejsze funkcje

  • Elektroniczna ewidencja pism przychodzących
  • Możliwość tworzenia m.in. rejestrów dla pism, dzienników podawczych, definiowania tematów, terminów załatwienia lub ciągu numeracji
  • Wprowadzanie najważniejszych danych (numer pisma, data otrzymania pisma, petenta, termin załatwienia sprawy, tematu, RWA, dziennika podawczego) z umowy do formularzy w systemie w celu późniejszego przeszukiwania rejestru
  • Wprowadzenie i weryfikacja kontrahenta w systemie GUS
  • Delegowanie zadania do określonego pracownika w celu dekretacji
  • Możliwość dodawania załączników i dołączenia pisma do sprawy w RWA
  • Podgląd oryginału pisma we wbudowanym edytorze PDF (bez pobierania lub otwierania w zewnętrznym programie)
  • Zaawansowana wyszukiwarka (sortowanie wyników za pomocą domyślnych lub zdefiniowanych filtrów)
  • Pełny wgląd w historię obiegu pisma przychodzącego dla osób uprawnionych
  • Możliwość przekazania, dekretacji lub cofnięcia dokumentu w obiegu (przekazanie do ostatniej osoby)

 

Najważniejsze korzyści

  • Automatyczny odbiór pism przychodzących z poczty e-mail
  • Logiczna organizacja dokumentów i intuicyjny sposób wyszukiwania ich w systemie
  • Możliwość zaprojektowania każdego etapu obieg pism przychodzących
  • Szybkie tempo rozdzielania i przekazywania pism przychodzących do osób zainteresowanych
  • Cyfrowe przekazywanie do kolejnych osób w obiegu
  • Zwiększenie efektywności pracowników dzięki przypomnieniom e-mail oraz powiadomieniom systemowym

 

Zobacz LOGITO

od środka

Poznaj konkretne funkcjonalności platformy i sprawdź, jak to rozwiązanie zwiększy efektywność Twojego biznesu.

Umów się na demo
mockup.webp

 

Jakie obszary w swojej firmie usprawnisz z LOGITO?  

Cyfrowa transformacja
Twojej firmy zaczyna się teraz

Chcesz otrzymać wycenę, zobaczyć LOGITO od środka lub porozmawiać
na temat technologii low-code?

Skontaktuj się z nami w dowolny sposób, a my odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jeśli będziesz potrzebować więcej informacji, zaproponujemy
bezpłatną konsultację, podczas której zaprezentujemy Ci demo naszej
platformy.

Lubimy przyspieszać każdy proces, dlatego odpowiemy na Twoją wiadomość
w ciągu najbliższego dnia roboczego.


Napisz do nas lub skorzystaj z formularza

    zapytanie@logito.pl


Logito w liczbach

+20 lat doswiadczenia_orange.png [7.50 KB]+20 lat doświadczenia

+100 wdrożeń_orange.png [6.73 KB]+100 wdrożeń

+37 k użytkowników_orange.png [6.12 KB]+37 000 użytkowników

+18 mln dokumentów_orange.png [2.76 KB]+18 mln dokumentów

+800 procesów_orange.png [7.90 KB]+800 procesów

Wypełnij formularz

*pole obowiązkowe