System zarządzania produkcją
Lider w produkcji wysokiej jakości obrączek z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku. Profesjonalizm, wyjątkowy design i kunsztowne wykonanie to główne atuty firmy.
Zarys projektu
Firma Łazur jak każde przedsiębiorstwo produkcyjne, charakteryzuje się licznymi i złożonymi procesami oraz procedurami postepowania. Ich obsługa wymaga sprawnych mechanizmów i narzędzi. Pełna automatyzacja pracy i zwiększenie jej wydajności stało się głównym powodem do poszukiwania nowych rozwiązań IT. System Logito był idealną odpowiedzią na te potrzeby, ponieważ zawiera bogaty zestaw modułów, dedykowanych obsłudze najczęściej spotykanych w firmie procesów biznesowych.
Realizacja oraz cele projektu
Dopasowane funkcje w aplikacji umożliwiają obsługę pełnego cyklu życia produktu, w takich obszarach jak projektowanie, konstruowanie, edycja na każdym etapie rozwoju oraz zarządzanie dokumentacją techniczną.
Logito umożliwia gromadzenie wszystkich niezbędnych danych w jednej bazie. Informacje do kart produktowych wprowadza się w postaci wygodnych do uzupełniania formularzy, których schemat dopasowany został do oczekiwań klienta. Jednoczesny stały dostęp do aktualizowanych na bieżąco informacji pozwala przyspieszyć pracę różnych działów.
Zmiany dotyczyły również automatyzacji wszystkich działań związanych z pracą i zarządzaniem towarami w magazynie firmowym, a także procesami wysyłki gotowych produktów.
Wdrożenie obejmowało integrację z systemem Comarch Optima, rozwiązanie stosowane zarówno przez Klienta, jak i jego kontrahentów. Narzędzia te usprawniają obsługę procesu związanych z zamówieniami wewnętrznymi.