Kim jesteśmy?
Nasz system wdrożyliśmy do tej pory u kilkudziesięciu klientów z różnych branż, zarówno w firmach prywatnych, jak i instytucjach publicznych. Przyspieszamy, cyfryzujemy, usprawniamy. Najpierw wysłuchamy potrzeb Twojej firmy, a potem dostarczymy rozwiązanie konkretnych problemów.
W chwili gdy Ty zastanawiasz się nad uzupełnieniem formularza kontaktowego, my już mamy propozycję na przyspieszenie i uporządkowanie tych procesów w Twojej firmie, które pochłaniają za dużo energii, czasu i pieniędzy.
Grupa Ideo napędza biznes technologią
Wierzymy, że wspólne działanie jest kluczem do sukcesu, szczególnie w biznesie. Dlatego na pierwszym miejscu stawiamy pracę zespołową i zaufanie. Jest to też powód, dla którego współtworzymy Grupę Ideo. Łączymy w niej ekspertów z różnych dziedzin, by zapewnić Ci kompleksowe wsparcie w wielu obszarach.
Co zyskujesz dzięki temu partnerstwu? Kompleksowe wsparcie, dostęp do wiedzy eksperckiej z różnych dziedzin oraz narzędzi, które od lat pozwalają firmom robić cyfrowy krok do przodu.
Poznaj Grupę Ideo
Zespół zarządzający
Ziemowit Michno
Dyrektor Zarządzający
Krzysztof Kawalec
Dyrektor ds. technologii
Mariusz Lęcznar
Dyrektor ds. produktu
Marcin Kandefer
Dyrektor ds. wdrożeń / obsługi klienta
Karol Floriańczyk
Menadżer ds. rozwoju biznesu
Jak wygląda współpraca z nami?
1. Analiza potrzeb
Na tym etapie zadajemy pytania, słuchamy, inspirujemy. Wdrożyliśmy dotąd setki procesów, dlatego wiemy, o co zapytać, żeby dotrzeć do sedna biznesowych wyzwań. Chcemy jak najlepiej poznać potrzeby Twojej firmy oraz ustalić, które obszary wymagają optymalizacji. Dzięki elastyczności rozwiązania low-code jesteśmy w stanie zaproponować Ci rozwiązanie, które będzie wiernie odzwierciedlać procesy biznesowe w Twojej firmie. Różnica jest zasadnicza: będą przebiegać szybciej, sprawniej, bez papieru i z mniejszym ryzykiem błędów.
2. MVP i testowanie
W chwili gdy znamy już potrzeby Twojego biznesu, przystępujemy do opracowania MVP, czyli podstawowej wersji produktu, która zaprezentuje Ci szerokie możliwości LOGITO. Przykład? Podczas analizy potrzeb okazuje się, że konieczna jest optymalizacja obszaru finansowo-księgowego. Wersja MVP będzie obejmować wybrane, zamodelowane procesy, które dzięki LOGITO mogą zachodzić szybciej. Następny krok to testowanie rozwiązania przez użytkowników docelowych.
3. Wdrożenie platformy
Po dopełnieniu formalności przystępujemy do najważniejszego etapu, czyli wdrożenia gotowego rozwiązania. Migrujemy dane, integrujemy systemy zewnętrzne, szkolimy Twój zespół. Od chwili produkcyjnego uruchomienia platformy zamodelowane procesy są zautomatyzowane i odbywają się zgodnie z ustalonymi wcześniej ścieżkami. W razie potrzeby wprowadzenia modyfikacji uprawnieniu użytkownicy zrobią to wygodnie w kreatorze procesów.
4. Wsparcie i rozwój
Wdrożenie platformy rzadko oznacza koniec naszej współpracy. Z doświadczenia wiemy, że prędzej czy później firmy chcą optymalizować i automatyzować pracę kolejnych działów lub dodawać nowe procesy. Z platformą LOGITO to bardzo łatwe – dzięki dowolnej ilości procesów i nieograniczonym możliwościom low-code wygodnie dostosujesz ją do rozwijającego się biznesu. W ramach naszej współpracy masz gwarantowaną opiekę po-wdrożeniową.
Dlaczego my?
Mamy 25 lat doświadczenia w cyfryzacji biznesu
Wdrażamy autorskie rozwiązanie, które znamy od A do Z
Stawiamy na relacje i długoterminowe współprace
Znamy potrzeby współczesnego biznesu
Współpraca z Klubem Dyrektorów Finansowych „Dialog”
BRAZEK TUTAJ
Jesteśmy partnerem Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog”, który skupia właścicieli i dyrektorów z całej Polski. To niezwykle aktywna i wpływowa społeczność, która działa na rzecz rozwoju osobistego i zawodowego menedżerów oraz propagowania najlepszych praktyk zarządczych i biznesowych.
W ramach tego partnerstwa z KDF „Dialog” LOGITO będzie pełniło rolę partnera technologicznego, a nasza autorska platforma low-code przyczyni się do stworzenia raportu na temat poziomu i dobrych praktyk w zakresie robotyzacji i automatyzacji procesu „Purchase-to-Pay”.
Na pierwszym miejscu zawsze stawiamy Klienta i jego potrzeby. Chcąc jak najlepiej realizować powierzone nam projekty, stale rozwijamy dział zajmujący się tworzeniem oprogramowania. Posiadane kompetencje pozwalają nam na realizację nawet najbardziej rozbudowanych projektów.
Należymy do Izby Gospodarki Elektronicznej
Nieustannie dążymy do doskonalenia procesów cyfryzacji przedsiębiorstw. Dlatego przynależymy do Izby Gospodarki Elektronicznej – kluczowej organizacji zrzeszającej liderów w dziedzinie cyfryzacji.
To nie tylko potwierdzenie naszej pozycji w świecie cyfryzacji, ale przede wszystkim szereg korzyści dla naszych klientów. Dzięki członkostwu w e-Izbie uzyskujemy dostęp do najświeższych treści merytorycznych oraz mamy możliwość wymiany doświadczeń z innymi liderami branży.
Razem z e-Izbą tworzymy przestrzeń, w której każdy może być częścią rewolucji cyfrowej.