FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ

Automatyzacja procesów księgowych

Chcesz uporządkować i przyspieszyć w swojej firmie obsługę faktur, rozliczanie delegacji i planowanie budżetu? Z LOGITO zautomatyzujesz dowolny proces w tym obszarze, a efektywne zarządzanie dokumentami finansowymi pozwoli Ci dotrzymać każdego terminu i swobodnie planować budżet.

Umów się na demo
i-ksi196153gowo197155196135-desktop.webp

Elektroniczny obieg dokumentów finansowych  

  

 



Koniec z zagubionymi fakturami, opóźnionymi płatnościami i chaosem w firmie w związku z najważniejszymi procesami z obszaru finansowo-księgowego. Z LOGITO dokumenty finansowe będą szybciej i sprawniej przechodziły przez kolejne osoby wyznaczone w procesie, a Ty w każdej chwili sprawdzisz, na jakim etapie jest sprawa i ile kroków pozostało do jej zamknięcia. 
 

W elektroniczny obieg dokumentów finansowych z LOGITO wpisuje się automatyzacja procesów księgowych. Integracje z białą listą podatników VAT, system VIES, KSeF-em czy rejestrem REGON przyspieszy wykonywanie codziennych obowiązków działu finansowego.

Zamiast tracić czas na korzystanie z kilku narzędzi, masz LOGITO, które łączy w sobie wszystko, czego potrzebujesz, żeby efektywniej zarządzać dokumentami finansowymi. 
 




.....................P2P 400 px.png [187.69 KB]

 

 

KORZYŚCI  

Co zyskasz dzięki wdrożeniu LOGITO w obszarze finansowym?   

Wygodny dostęp do danych finansowo-księgowych

Ścisła kontrola wydatków pod kątem budżetu 

Szybsza realizacja procesu księgowania 

Efektywne rozliczanie pracowników i kontrahentów 

Oszczędności finansowe związane z archiwizacją danych



Sprawdź, wybrane funkcjonalności LOGITO dla obszaru finansowo-księgowego

 

  • OCR w fakturach
  • Obieg faktur
  • Wysyłka e-faktur
  • Rozliczanie delegacji
  • Zarządzanie umowami
  • Rozliczenia pracownicze
  • Kontrola wydatków
  • Dowody księgowe
  • Zamówienia zewnętrzne
  • Zapotrzebowania
  • Controlling projektów
  • Rozliczenia z kontrahentami
  • Zamówienia wewnętrzne
OCR w fakturach w module Obieg dokumentów finansowych
 OCR w dokumentach
W każdej firmie ok. 40% pracowników biurowych spotyka się z koniecznością przepisywania dokumentów częściej niż raz w tygodniu. Z każdym rokiem narasta problem z ich składowaniem, ale co ważniejsze, jej przeszukiwanie zajmuje ogromne ilości czasu. Odpowiedzią na ten problem jest OCR – rozwiązanie coraz częściej stosowane w nowoczesnych firmach. Dzięki niemu można swobodnie gromadzić dokumenty (w postaci elektronicznej) i przeszukiwać ich bazę według różnych kategorii opisowych, a nawet samej treści dokumentu.

Technologia OCR, czyli Optycznego Rozpoznawania Znaków, pozwala rozpoznawać tekst w elektronicznych lub zeskanowanych dokumentach. W ten sposób, system wyręcza użytkownika i automatycznie uzupełnia pola w formularzu rejestracji. Dzięki temu dodawanie dokumentu trwa o wiele krócej.

 

Najważniejsze funkcje

  • Konwersja dokumentów papierowych lub PDF do MS Word, Excel lub innej aplikacji
  • Możliwość edycji dokumentów po konwersji oraz weryfikacja ich treści
  • Automatyczne rozpoznawanie języków w jakich zostały przygotowane dokumenty
  • Wyszukiwarka dokumentów – również po zawartości treści
  • Zarządzanie dokumentami (segregowanie w katalogach, tworzenie baz dokumentów, eksport danych do plików w różnych formatach oraz zewnętrznych aplikacji i systemów)

Najważniejsze korzyści

  • Skrócenie procesu skanowania dokumentów
  • Oszczędność czasu przeznaczanego na prowadzenie archiwizacji dokumentów
  • Uniknięcie błędów przy przepisywaniu tekstów
  • Możliwość odnalezienia dokumentów nie tylko po tytułach pism, ale również po zawartości ich treści
  • Automatyczne przesyłanie danych do systemów zewnętrznych np. ERP, DMS, CRM

 

Jakie inne obszary usprawnisz w swojej firmie z LOGITO?

Zobacz LOGITO

od środka

Poznaj konkretne funkcjonalności platformy i sprawdź, jak to rozwiązanie zwiększy efektywność Twojego biznesu.

Umów się na demo
mockup.webp

Cyfrowa transformacja
Twojej firmy zaczyna się teraz

Chcesz otrzymać wycenę, zobaczyć LOGITO od środka lub porozmawiać
na temat technologii low-code?

Skontaktuj się z nami w dowolny sposób, a my odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jeśli będziesz potrzebować więcej informacji, zaproponujemy
bezpłatną konsultację, podczas której zaprezentujemy Ci demo naszej
platformy.

Lubimy przyspieszać każdy proces, dlatego odpowiemy na Twoją wiadomość
w ciągu najbliższego dnia roboczego.


Napisz do nas lub skorzystaj z formularza

    zapytanie@logito.pl


Logito w liczbach

+20 lat doswiadczenia_orange.png [7.50 KB]+20 lat doświadczenia

+100 wdrożeń_orange.png [6.73 KB]+100 wdrożeń

+37 k użytkowników_orange.png [6.12 KB]+37 000 użytkowników

+18 mln dokumentów_orange.png [2.76 KB]+18 mln dokumentów

+800 procesów_orange.png [7.90 KB]+800 procesów

Wypełnij formularz

*pole obowiązkowe