Timesheet, czyli cyfrowa karta pracy
Cyfrowa karta pracy to nic innego, jak zapis wykonanych zadań w ciągu dnia za pomocą elektronicznego formularza.
Pracownik prowadzi przejrzysty zapis swoich obowiązków oraz określa czas, który przeznaczył na ich wykonanie.
Dzięki temu, sam pracodawca ma pełny wgląd w całokształt pracy danej osoby. Jest to niezwykle ważne, gdyż od jakości pracy Twoich pracowników zależy przyszłość Twojej firmy.
Przetestuj skuteczność karty pracy
Sprawdzaj, jakie zadania oraz projekty są realizowane w Twojej firmie.
Jednocześnie monitoruj ich przebieg, a pracowników motywuj do działania.
Zmierz rzeczywistą wydajność Twoich pracowników oraz koszt wykonania danej czynności.
Optymalizuj lub eliminuj nierentowne działania na podstawie kosztów planowanych, a rzeczywistych.
Podejmuj nie tylko trafne, ale szybsze decyzje.
Dynamicznie planuj i organizuj cele organizacji oraz jej spółek, na podstawie dostępnych informacji w elektronicznym rejestrze zadań.
Najważniejsze funkcje
- Szybki i prosty formularz karty pracy do uzupełniania przez pracowników
- Wybór nieobecności (np. urlop, święto, zwolnienie lekarskie)
- Uzupełnianie ewidencji czasu pracy (wybór zadania, opis oraz czas)
- Wybór zadania lub zadania przypisanego do projektu z listy rozwijalnej
- Wpis godzin nadliczbowych w dedykowanych polach
- Historia ewidencji czasu pracy dla każdego pracownika
- Podgląd cyfrowego harmonogramu prac każdego pracownika, grupy, działu czy projektu
- Możliwość sprawdzenia naliczonego wynagrodzenia na podstawie uzupełnianej karty pracy (integracja z Rozliczenia pracownicze)
Pozostałe funkcje do wykorzystania
- Wybór opcji „Delegacja”
-
Możliwość integracji z LOGITO Tracker oraz modułem Urlopy
- Dostęp do interaktywnych formularzy z poziomu aplikacji mobilnej Timesheet LOGITO
- Eksport raportów do formatu plików Excel (np. csv)
- Tworzenie zadań dla pracowników lub definiowanie projektów
- Przypisanie określonego czasu do realizacji dla projektu lub zadań
- Wbudowany mechanizm kalkulujący przekroczenie czasu na wykonanie zadania
- Rozbudowany system powiadomień (mail, system lub push)
- Możliwość konfiguracji alertów (np. nieuzupełniona karta pracy, przekroczenie terminu realizacji)
- Sprawdzenie typu nieobecności pracownika z poziomu jego karty pracy
- Możliwość integracji Timesheet z zewnętrznym systemem intranetowym
- Połączenie z modułem Rozliczenia pracownicze, Delegacje, Nadgodziny