Zestaw narzędzi wspierających obsługę Klientów
Oknoplast Sp. z o.o.
Oknoplast to przedsiębiorstwo produkujące okna PVC, dodatki okienne, drzwi zewnętrzne i tarasowe, rolety, a także wyroby z aluminium. Firma jest jednym z największych polskich eksporterów okien w Europie.
Zarys projektu
Optymalizacja oraz automatyzacja procesów związanych z obsługą reklamacji była priorytetem dla naszego Klienta. Dotyczyło to przede wszystkim skrócenia czasu potrzebnego na obsługę wniosków składanych przez partnerów biznesowych.
Realizacja oraz cele projektu
Dla Oknoplast wdrożyliśmy bogaty w funkcje system do obsługi reklamacji oraz helpdesk.
Do najważniejszych funkcji systemu należy:
- rejestracja zgłoszeń ze względu na jej typ,
- możliwość złożenia reklamacji poprzez formularz znajdujący się na stronie internetowej (dla klientów indywidualnych) oraz poprzez system wewnętrzny (dla klientów detalicznych),
- automatyczne szacowanie wartości reklamacji na podstawie wprowadzonych parametrów,
- sms-owy lub e-mailowy system powiadomień dla Klientów,
- dostęp do raportów.
Aplikacja została zintegrowana z dotychczas używanym w firmie systemem IFS.
Dla Klienta wdrożyliśmy również moduł helpdesk, który usprawnia przepływ informacji pomiędzy Klientami a działem wsparcia IT. Aplikacja umożliwia sprawne zarządzanie procesem zgłaszanych problemów np. automatyczne przypisywanie pracowników do konkretnych zadań.
Może Cię również zainteresować