System do zarządzania reklamacjami
Zarys projektu
Dla Firmy o tak bogatym asortymencie produktów ważnym była optymalizacja niejednokrotnie skomplikowanego procesu reklamacyjnego. Zmiany miały dotyczyć usprawnienia samego przebiegu samego procesu, jego monitoringu, jak również przepływu informacji między pracownikami oraz klientami.
Wdrożenie systemu do zarządzania reklamacjami zostało przeprowadzone w oparciu o moduł do zarządzania procesami (workflow). Dzięki temu Klient samodzielnie może tworzyć i zarządzać procesami reklamacyjnymi.
Realizacja oraz cele projektu
Zbudowane rozwiązanie jest w pełni dostosowane do potrzeb i specyfiki działalności Klienta. Zarządzanie reklamacjami zostało uruchomione jako kolejny moduł platformy Logito, którą Klient wykorzystuje między innymi do zarządzania obiegiem dokumentów, obiegiem faktur, urlopami.
Wdrożony system do zarządzania reklamacjami posiada między innymi takie funkcjonalności jak:
- Rejestracja zgłoszeń dla dwóch typów reklamacji (reklamacja ilościowa oraz jakościowa)
- Możliwość składania reklamacji poprzez stronę internetową Klienta (dla klientów indywidualnych) oraz przez system zamówieniowy (dla hurtowników)
- System do tworzenia procesów reklamacyjnych (workflow)
- Automatyczne wartościowanie reklamacji na podstawie wprowadzonych parametrów
- System komunikacji z klientem o decyzji w sprawie reklamacji (za pomocą sms-a lub e-maila)
- System raportowania
- Integracja z systemem IFS