System do zarządzania zgłoszeniami klientów
Jest jednym z największych i najstarszych przedsiębiorstw w Polsce. Firma dostarcza innowacyjne rozwiązania energetyczne dla domu i biznesu.
Zarys projektu
Jako wynik analizy dotychczasowego przebiegu procesu oraz stworzonego na jej podstawie projektu funkcjonalnego opracowany został plan wdrożenia. Obejmował on zaprojektowanie systemu obsługi zgłoszeń, pilotażowe jego wdrożenie połączone ze szkoleniami w centrali oraz tarnowskim oddziale, stały monitoring i bieżące ewentualne modyfikacje systemu.
Realizacja oraz cele projektu
Oprócz zaprojektowania struktury i mechanizmów systemu zarządzania zgłoszeniami klientów projekt objął również opracowanie i wdrożenie systemu analitycznego. Pozwala on przygotować wszystkie typy raportów jakie zobowiązana jest przedstawiać PGNiN SA na potrzeby kontroli UOKiK oraz na potrzeby wewnętrznej kontroli jakości obsługi klienta.
System został uruchomiony w 6 lokalizacjach firmy. Korzysta z niego 900 pracowników.