System do zarządzania zgłoszeniami klientów

PGNiG SA

 


Jest jednym z największych i najstarszych przedsiębiorstw w Polsce. Firma dostarcza innowacyjne rozwiązania energetyczne dla domu i biznesu.
System do zarządzania zgłoszeniami klientów dla PGNiG

 

Zarys projektu

 

Jako wynik analizy dotychczasowego przebiegu procesu oraz stworzonego na jej podstawie projektu funkcjonalnego opracowany został plan wdrożenia. Obejmował on zaprojektowanie systemu obsługi zgłoszeń, pilotażowe jego wdrożenie połączone ze szkoleniami w centrali oraz tarnowskim oddziale, stały monitoring i bieżące ewentualne modyfikacje systemu.

 

Realizacja oraz cele projektu

 

Oprócz zaprojektowania struktury i mechanizmów systemu zarządzania zgłoszeniami klientów projekt objął również opracowanie i wdrożenie systemu analitycznego. Pozwala on przygotować wszystkie typy raportów jakie zobowiązana jest przedstawiać PGNiN SA na potrzeby kontroli UOKiK oraz na potrzeby wewnętrznej kontroli jakości obsługi klienta.

System został uruchomiony w 6 lokalizacjach firmy. Korzysta z niego 900 pracowników.

 

Cyfrowa transformacja
Twojej firmy zaczyna się teraz

Chcesz otrzymać wycenę, zobaczyć LOGITO od środka lub porozmawiać
na temat technologii low-code?

Skontaktuj się z nami w dowolny sposób, a my odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jeśli będziesz potrzebować więcej informacji, zaproponujemy
bezpłatną konsultację, podczas której zaprezentujemy Ci demo naszej
platformy.

Lubimy przyspieszać każdy proces, dlatego odpowiemy na Twoją wiadomość
w ciągu najbliższego dnia roboczego.


Napisz do nas lub skorzystaj z formularza

    zapytanie@logito.pl


Logito w liczbach

+20 lat doswiadczenia_orange.png [7.50 KB]+20 lat doświadczenia

+100 wdrożeń_orange.png [6.73 KB]+100 wdrożeń

+37 k użytkowników_orange.png [6.12 KB]+37 000 użytkowników

+18 mln dokumentów_orange.png [2.76 KB]+18 mln dokumentów

+800 procesów_orange.png [7.90 KB]+800 procesów

Wypełnij formularz

*pole obowiązkowe