Digitalizacja procesów sprzedażowych i kadrowych

GT Group Tomaszek

 

GT Group Tomaszek to rodzinna firma z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży AGD/RTV. Jest jednym z liderów branży w Polsce, oferującym szeroką gamę produktów i usług w ramach 6 rozpoznawalnych marek, m.in. Max Elektro, Max Kuchnie oraz  Kernau. 

Firma jest obecna na polskim rynku w ponad 730 punktach sprzedaży, zlokalizowanych w całym kraju. Zatrudnia ponad 500 pracowników, którzy zapewniają klientom najwyższy poziom obsługi. 

 

cropped-favicon-gt-group-logo.png [61.66 KB] 

Zarys projektu


Specjalnie dla GT Group Tomaszek, opracowaliśmy wdrożenie platformy LOGITO, której głównym celem w organizacji była digitalizacja procesów związanych z działaniami sprzedażowymi. Skupiliśmy się na funkcjach ułatwiających zarządzanie reklamacjami i zamówieniami, jak również procesami kadrowymi.

 

Realizacja i cele projektu


W ramach projektu wdrożyliśmy moduły, obejmujące istotne elementy codziennych wyzwań przedsiębiorstwa. W związku z dużą ilością sprzedawanych towarów jako najważniejsze potraktowaliśmy moduły ułatwiające i optymalizujące prace działów reklamacyjnych. Skupiliśmy się na ich funkcjonalności i przebiegu procesu dopasowanym do organizacji.

Przygotowane rozwiązania miały za zadanie ułatwić obsługę reklamacji poprzez integrację z systemem ERP w zakresie łączenia reklamacji z fakturami powiązanymi z bazą kontrahentów i klientów, bazą nadesłanych materiałów np. zdjęć produktów, historią zamówień, komentarzami pracowników oraz terminarzem zgłoszeń, niwelującym ryzyko przekroczenia terminu odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne.

W podobny sposób został zbudowany moduł reklamacji kurierskich, który dodatkowo dzięki uprawnieniom i przypisywaniu zgłoszenia do konkretnego pracownika pozwalał na przesłanie reklamacji do właściwego działu.

Zoptymalizowaliśmy także obsługę obszarów HR takich jak terminarz urlopów i nieobecności, listę pracowników, onboarding, czy zarządzanie pracą zdalną. Dodatkowo ułatwiliśmy procesy składania wniosków pracowniczych oraz zbudowaliśmy wewnętrzną, firmową bazę wiedzy.

Poniżej przedstawiamy funkcjonalności platformy LOGITO, którą wdrożyliśmy w przedsiębiorstwie.

 

Funkcjonalności systemu:

 

  • Ewidencjonowanie umów
  • Obsługa reklamacji klientów i zarządzanie nimi
  • Integracja formularzy ze sklepu internetowego
  • Integracja z systemem ERP, związana z obsługą reklamacji
  • Generowanie linków do przesyłek kurierskich w celu ich śledzenia
  • Tworzenie reklamacji kurierskich i zarządzanie nimi, na podstawie istniejących zgłoszeń problemów z zamówieniami
  • Możliwość generowania PDF na podstawie zgłoszeń reklamacji
  • Opcja przeglądania zewnętrznych raportów - zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez Administratora
  • Obsługa procesu związanego z pracą zdalną
  • Możliwość utworzenia konta w Logito dla nowego pracownika wraz z określeniem sprzętu oraz dostępów, które powinien otrzymać
  • Zarządzanie plikami w module "Baza wiedzy"
  • Możliwość zarządzania nieobecnościami pracowników
  • Publikacja raportów w formie dashboardów

Cyfrowa transformacja
Twojej firmy zaczyna się teraz

Chcesz otrzymać wycenę, zobaczyć LOGITO od środka lub porozmawiać
na temat technologii low-code?

Skontaktuj się z nami w dowolny sposób, a my odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jeśli będziesz potrzebować więcej informacji, zaproponujemy
bezpłatną konsultację, podczas której zaprezentujemy Ci demo naszej
platformy.

Lubimy przyspieszać każdy proces, dlatego odpowiemy na Twoją wiadomość
w ciągu najbliższego dnia roboczego.


Napisz do nas lub skorzystaj z formularza

    zapytanie@logito.pl


Logito w liczbach

+20 lat doswiadczenia_orange.png [7.50 KB]+20 lat doświadczenia

+100 wdrożeń_orange.png [6.73 KB]+100 wdrożeń

+37 k użytkowników_orange.png [6.12 KB]+37 000 użytkowników

+18 mln dokumentów_orange.png [2.76 KB]+18 mln dokumentów

+800 procesów_orange.png [7.90 KB]+800 procesów

Wypełnij formularz

*pole obowiązkowe