Architektura modułu
Komponenty platfomy LOGITO możesz z łatwością łączyć ze sobą oraz dostosowywać pod kątem wizualnym, jak i funkcjonalnym. To potrzeby Twojej organizacji są wyznacznikiem tego, co oraz jak tworzymy. Wiemy też, że intuicyjna architektura systemu to dla Ciebie niekwestionowany priorytet. Ze starannością dobieramy narzędzia CMS, byś mógł elastycznie zarządzać zarówno układem stron, jak i treścią.
- Uporządkowany i przejrzysty katalog danych o klientach
Wysoki komfort użytkowania osiągnęliśmy dzięki formularzom dynamicznym oraz blokom treści CMS. Możesz bez trudu modelować struktury układów oraz widoków stron, po czym zapisać je w formie szablonów. Samo tworzenie to zaledwie kilka kliknięć, a unikalne i spersonalizowane aranżacje mogą być edytowane w każdym momencie. W przypadku Bazy klientów, widok główny najczęściej przyjmuje formę tabeli, podczas gdy każdy kontrahent posiada własną e-kartotekę. Podział na sekcje pozwala na utrzymanie przejrzystości oraz ładu. Teraz w kilka sekund odnajdziesz interesującą Cię informację. Rekomendujemy również zaimplementowanie dodatkowego panelu skrótów do najczęściej używanych funkcji, by podwyższyć komfort pracy.
- Wyszukiwarka firm, instytucji, czy osób
Funkcjonalny interfejs wzbogaciliśmy o skuteczne wyszukiwanie. Główny widok katalogu posiada wbudowany mechanizm sortujący. Po kliknięciu w interesujący Cię filtr, zyskujesz szybki wgląd w konkretne informacje, np. o potencjalnych kontrahentach, terminach spotkań czy nieopłaconych fakturach. Tworzenie zestawień oraz raportów, da Ci czas na planowanie strategii pozyskania klienta oraz podejmowanie szybkich i trafnych decyzji o współpracy. Sprytna wyszukiwarka pełnotekstowa jest w pełni konfigurowalna i opiera się również na sortowaniu. Każdą informację o firmie, jej reprezentancie czy instytucji, możesz wykorzystać jako frazę wyszukującą czy nawet wpisać typ dokumentu. Bez znaczenia czy wybierzesz NIP, opiekuna klienta czy umowę PDF sprzed 2 lat. Ty określasz parametry informacji, jakie mają być dostępne od ręki.
Obsługa procesów CRM
Efektywna agregacja danych CRM to pierwszy krok w stronę cyfrowego zarządzania. Wszelkie informacje zgromadzone o klientach od numeru NIP, poprzez przedstawiciela firmy, aż po ostatni aneks do umowy współpracy, mają bezpośredni wpływ na holistyczne funkcjonowanie Twojej firmy.
Posługiwanie się danymi o niskiej jakości, generuje błędy w przetwarzaniu danych na dalszych etapach procesu. Potrafi zniweczyć i zdezorganizować realizację celów biznesowych.
Dlatego dostarczamy Ci odpowiednie narzędzia, by Twoja Baza klientów CRM zawsze była aktualna i pod Twoją kontrolą.
Dzieki odpowiednim połączeniom modułów LOGITO z zewnętrzynym oprogramowaniem, zyskujesz:
-
mechanizmy chroniące Twoje przedsiębiorstwo przed nieuczciwymi klientami na rynku,
-
możliwość korzystania z oficjalnych środków weryfikujących spójność danych o kontrahentach,
-
dodatkową ochronę danych osobowych (RODO),
-
ulepszone i spersonalizowane zarządzanie bazą danych (funkcje importu, eksportu),
-
szczegółowy wgląd w historię zmian kartoteki klienta, podejmowanych wspólnie działań oraz status współpracy,
-
bezpośrednie połączenie aktualnie wykorzystywanego systemu z innymi systemami ERP, CRM itp.