Automatyzacja procesów w branży budowlanej

Szukasz sposobu na szybsze procesy i wygodną komunikację w firmie budowlanej? Zastanawiasz się, jak obniżyć koszty operacyjne, zminimalizować błędy i zredukować liczbę dokumentacji zagubionej pomiędzy budowami? Odpowiedź na oba te pytania brzmi: LOGITO low-code. 

Sprawdź, dlaczego Twoja konkurencja już podjęła decyzję o digitalizacji i automatyzacji procesów w swojej firmie.  



Napisz do nas 

 

Cyfryzacja w branży budowlanej  

 

Pozwolenia, faktury, kosztorysy i projekty – to codzienność każdej firmy budowlanej. Specyfika branży stawia wiele wyzwań. Praca w terenie i rozproszenie zespołu, a jednocześnie konieczność uporządkowanych procesów związanych z przekazywaniem dokumentacji budowlanej.  

W takich warunkach nie jest trudno o zniszczone lub zagubione dokumenty, których brak spowalnia dalsze działania. Właśnie dlatego sprawna komunikacja i wygodny dostęp do danych z każdego miejsca to podstawa – ważna tak samo odpowiedni przekrój zbrojenia w fundamentach.  

Solidnym fundamentem firmy budowlanej jest dzisiaj cyfryzacja i automatyzacja. Z LOGITO low-code usprawnisz procesy, ułatwisz przekazywanie dokumentacji i uwolnisz czas swojego zespołu, który będzie mógł skupić się na bardziej wymagających obowiązkach.  

 

 

LOGITO LOW-CODE 

Co zyskasz dzięki automatyzacji procesów w branży budowlanej?   

Wygodny dostęp do dokumentacji podczas pracy w terenie  

Większa terminowość i łatwy nadzór przebiegu prac na budowach  

Usprawniona praca sekretariatów   

Szybkie przekazywanie dokumentacji pomiędzy rozproszonym zespołem  

Ułatwione ustalanie budżetu i kontrola kosztów  

Mniej zagubionych i zniszczonych dokumentów  

 

 

Elektroniczny obieg dokumentacji budowlanej – wygoda na każdym szczeblu   

 

Od szybszego prowadzania faktur przez asystentkę, przez wygodne nadzorowanie przebieg prac kierownika budowy, aż po efektywne ustalanie budżetu przez zarząd. Platforma LOGITO low-code do elektronicznego obiegu dokumentów ułatwi pracę w każdym obszarze firmy budowlanej, bez względu na stanowisko.  

LOGITO to odpowiedź na pytanie, jak zwiększyć efektywność i ułatwić współpracę kilku oddziałów w modelu pracy terenowej. Chociaż to czasochłonne i niewygodne, w firmach z innych branż można sięgnąć po segregator i wertować dokumentację ręcznie. W przypadku branży budowlanej to często niemożliwe. Z LOGITO dostęp do każdej umowy z inwestorem, kosztorysu ofertowego i protokołu odbiory robót jest łatwy – w każdej chwili i z każdego miejsca.  

Zobacz LOGITO od środka


Poznaj konkretne funkcjonalności platformy i sprawdź, jak to rozwiązanie zwiększy efektywność Twojego biznesu.



Umów się na demo
Demo systemu LOGITO

Cyfrowa transformacja
Twojej firmy zaczyna się teraz

Chcesz otrzymać wycenę, zobaczyć LOGITO od środka lub porozmawiać
na temat technologii low-code?

Skontaktuj się z nami w dowolny sposób, a my odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jeśli będziesz potrzebować więcej informacji, zaproponujemy
bezpłatną konsultację, podczas której zaprezentujemy Ci demo naszej
platformy.

Lubimy przyspieszać każdy proces, dlatego odpowiemy na Twoją wiadomość
w ciągu najbliższego dnia roboczego.


Napisz do nas lub skorzystaj z formularza

    zapytanie@logito.pl


Logito w liczbach

+20 lat doswiadczenia_orange.png [7.50 KB]+20 lat doświadczenia

+100 wdrożeń_orange.png [6.73 KB]+100 wdrożeń

+37 k użytkowników_orange.png [6.12 KB]+37 000 użytkowników

+18 mln dokumentów_orange.png [2.76 KB]+18 mln dokumentów

+800 procesów_orange.png [7.90 KB]+800 procesów

Wypełnij formularz

*pole obowiązkowe